כתב אישום: הדקירה בפתח תקווה – פיגוע טרור

ישראל רובין No Comments on כתב אישום: הדקירה בפתח תקווה – פיגוע טרור

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד הפועל הירדני שדקר לפני כשבוע וחצי יהודי עימו עבד במוסך בפתח תקווה ופצע אותו קשה. בכתב האישום נקבע כי המניע הינו לאומני ומדובר בפיגוע טרור

צילום: דוברות איחוד הצלה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרקליטות הגישה היום (שני) כתב אישום כנגד מוחמד בסיוני, בן 35 מג'בליה אשר דקר תוך קריאות "אללה אכבר" לפני כשבוע וחצי יהודי עימו עבד במוסך בפתח תקווה ופצע אותו קשה.

מיד לאחר האירוע פנה ארגון חוננו המייצג את נפגע העבירה למשטרה בדרישה לחקור את האירוע כפיגוע טרור. בכתב האישום שהוגש הבוקר ע"י פרקליטות מחוז מרכז, יוחסו לפועל הירדני עבירות של ניסיון רצח בנסיבות טרור, חבלה חמורה בנסיבות טרור, תקיפה סתם ושיבוש מהלכי חקירה ומשפט.

מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז עולה כי בסיוני החזיק באישור שהיה ועבודה כדין ועבד במוסך בפתח תקווה, בו גם לן ברוב ימות השבוע. במועד מסוים, גמלה בליבו החלטה להמית את בנו של אחד מבעלי המוסך, אשר עבד עימו במקום. כאשר אותו שהה בחלקו האחורי של המוסך לבדו, החליט בסיוני לנצל את ההזדמנות, הצטייד בסכין מהמטבח שבמוסך והתנפל על העובד. בסיוני דקר את העובד בחזהו ובפלג גופו העליון תוך שהוא קורא "אללה אכבר".

בעוד העובד שרוי על הקרקע, נטל בסיוני מוט ברזל והחל להכות את מכשיר הטלפון של העובד עד אשר עלה באש. מספר דקות לאחר מכן החליף חולצה ויצא אל הרחוב הסמוך תוך שהוא קורא קריאות "אללה אכבר". בסיוני עלה על אוטובוס חולף ודרש מהנהג לקחת אותו לירושלים. בעל המוסך שהגיע למקום שכנע את בסיוני לרדת מן האוטובוס וזה ירד ונעצר על ידי שוטרים שהגיעו למקום. כתוצאה ממעשיו של בסיוני פונה העובד במצב קשה ולא יציב לבית החולים כאשר הוא סובל מפצעי דקירה, חתכים וסימנים כהים בפניו.

כתב האישום מייחס לבסיוני עבירות של מעשה טרור של ניסיון רצח, מעשה טרור של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, מעשה טרור של תקיפה סתם ושיבוש מהלכי משפט.

עו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו המייצג נפגע העבירה ברך על הגשת כתב האישום ואמר: "אנו מברכים על הגשת כתב אישום ברף החומרה הגבוה ביותר. כתב אישום בו הובהר כי מדובר בפיגוע טרור רצחני, ממנו ניצל מרשי בנס. אנו מחזקים את ידי גורמי אכיפת החוק שפעלו באופן מהיר והחלטי. בעצם הגשת כתב האישום יש כדי לתרום לתחושת הצדק אצל הנפגעים ולהרתעת גורמי טרור. נמשיך לעקוב עד למיצוי הדין עם המחבל".



0 תגובות